Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán studia Yoga Karlín
Levá, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový plán studia Yoga Karlín Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu, který bude sloužit jako podklad pro budoucí činnost studia Yoga Karlín. Plán je zpracován na základě analýzy aktuální situace, ve které se studio nachází. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito několik metod. Mezi ně patří pozorování, které popisuje dobu odbavení klientů na recepci, dále probíhalo hloubkové interview s majitelem a provozním studia, kteří subjektivně hodnotili aktuální situaci. Jako další byla vytvořena analýza konkurence a scoring model, soustřeďující se na 7 jógových studií. Na základě výsledků předchozích metod byla vytvořena SWOT analýza. Výsledky: Analýza konkurence ukázala, že největším konkurentem je studio Jógovna. Je to místo, které dosáhlo nejlepších výsledků v rámci uskutečněného scoring modelu, díky kvalitě svých služeb, dostupnosti a dalším pozorovaným faktorům. Pro marketingový plán byla stěžejní SWOT analýza, která přehledně zobrazila silní a slabé stránky studia Yoga Karlín a příležitosti a hrozby trhu. Jako největší slabinou se ukázal nedostatečný systém vzduchotechniky, chybějící rezervační systém a slabé využití místnosti fyzioterapie. Klíčová slova: služby, marketingový mix, pozorování, hloubkový rozhovor, SWOT analýza, jóga

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.